JHONNY LIGHT | Tema Çeviri

Kendi film sitelerim içinde kullandığım temyı paylaşacağım tema oldukça kullanışlı ve sade. Temanın demosunda biraz bozukluk var fakat bunu gadgetleri kaldırarak düzeltebilirsiniz. Ayrıca gadgetlerin dilini çevirmedim sadece HTML kısmını düzenledim.

JHONNY LİGHT FİLM TEMASI


  • 3 Sütun Altbilgi Mevcut
  • Galeri Mevcut
  • Üst Gezinti Bar Mevcut
  • Slayt Mevcut (filmler için)
  • Zarif
  • Reklamlar Hazır  
  • 1 Sağ Kenar Mevcut
  • Yeşil, Gri, Beyaz Renklerde

DEMO<----->İNDİR


3 yorum

starwars mod

yukarıdaki slayt bölümü nasıl aktif olacak bende çalışmıyor da.

Reply

dostum slayt bölümünün aktif olması için arka arkaya 12 resim aktif etmen lazım bende öyle oldu

Reply

sinan doğru söylüyor http://sinemaizle.blogspot.com.tr/ << film siteme bakarsan ben de zamanında o şekilde yapmıştım.

Reply

Yorum Gönder