TRKCE TEMA v1 | Tema Çeviri

   Merhaba arkadaşlar bugün size kendi bloğumda kullandığım temayı tanıtacağı. Temada fazlasıyla bozukluklar vardı bunların hepsini düzelttim ve kullanmaya başladım yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. Temanın orjinalinde türkçe olup olmadığını bilmiyorum sırf türkçe olduğu için paylaşıyorum.


TRKCE TEMA v1



  • Populer yayınlar editlenmiş.
  • Ana sayfa simgesi özelleştirilmiş.
  • duyuru eklentisi var.
  • online sayısını gösteren yandan çıkmalı sayaç.
  • Otomatik yayın kesme ve fotoraf eklemeli.
  • Arama bölümü mevcut.


DEMO<----->İNDİR

2 yorum

yunusjunko mod

Harika bir tema hocam temanın orijinalini biliyorum bozuktu bende de ama bu çok sağlıklı bir şekilde çalışıyor başarılarınızın devamını dilerim :D

Reply

Uzun zamandır merak ederek araştırmasını yaptığım bu konuyu sayenizde öğrenme şansım oldu. Yazınızı okuduktan sonra tema türkçeleştirme artık benim için çok kolay olacağa benziyor. Değerli yazınız için teşekkürler..

Reply

Yorum Gönder